Witamy w sklepie BIG FUN Republic!Przyszykowaliśmy dla Ciebie specjalny rabat w wysokości 10 zł na pierwsze zakupy w naszym sklepie. Wystarczy że poniżej wprowadzisz swój adres email i wyślemy do Ciebie kod rabatowy.

Wykorzystałeś już kod rabatowy.
Podany email jest niepoprawny.
Kod rabatowy został wysłany na maila.


Promocja dotyczy wyłącznie nowych klientów.
0

GRY LOGICZNE

PixMix - gra na spostrzegawczość

PixMix - gra na spostrzegawczość
ocenaocenaocenaocenaocena
Cena: 109,00 PLN
Indeks:
Status: dostępny od zaraz
Wysyłka: 8,00 PLN (przedpłata) 12,50 PLN (pobranie)
Opis produktu

Cel Gry:

Celem gry jest rozpoznać wszystkie rysunki znajdujące się w poszczególnych kopertach które biorą udział w grze. Po dwóch rundach, gracz któremu udało się rozpoznać największą liczbę rysunków innych graczy – wygrywa!

 

Przygotowanie gry:

  1. Przed rozpoczęciem gry,( gdy gra nie była jeszcze używana) należy usunąć folię zabezpieczająca z każdej przezroczystej karty do gry. Aby to zrobić wystarczy odciągnąć cienką folię z każdej przezroczystej kardy z obrazkiem.
  2. Każdy z graczy bierze „tabelkę wyników” oraz  ołówek
  3. Należy potasować wszystkie przezroczyste karty do gry i umieścić je na jednym stosie. Kadry powinny być dobrze pomieszane, przez co obrazki umieszczone na kartach mogą być skierowane w różne strony.
  4. Każdy z graczy bierze jedną z kopert na karty z rysunkami (ponumerowane od 1 do 4 – numer koperty na tym etapie gry nie ma większego znaczenia). Następnie każdy z graczy wyciąga ze spodu stosu 6 kart – samemu nie patrząc i tak aby również inni gracze nie widzieli losowanych obrazków. Po wylosowaniu kart, każdy z graczy umieszcza wylosowane karty w kopercie na karty – umieszczając karty w kopertach robi to tak aby nie patrzeć na znajdujące się na nich obrazki. Gry w grze bierze udział 3 graczy, czwartą niewykorzystaną kopertę na karty odkładamy na bok. Gdy w grze bierze udział 2 graczy, wówczas każdy z graczy dysponuje dwoma kopertami i w każdej z nich umieszcza wylosowane 6 kart.
  5. Następnie każdy z graczy bierze kopertę ze znajdującymi się wewnątrz kartami (jeśli jest dwóch graczy – to biorą ostatnią kopertę, w której  umieścili wylosowane karty) i przekazują ją graczowi znajdującemu się po ich lewej stronie trzymając kopertę tak aby jej numer był widoczny. Gdy w grze bierze udział dwóch graczy pozostałe koperty z kartami umieszczamy w centralnej części stołu.
  6. Wybierzcie z pośród siebie osobę które będzie czuwała nad upływem czasu i przekażcie jej klepsydrę.

 

Zasady gry:

Kiedy wszyscy gracze są już gotowi. Osoba odpowiedzialna za odmierzanie czasu – przekręca klepsydrę. Każdy z graczy otwiera kopertę z kartami, którą otrzymał i która znajduję się przed nim. Gracze mają 30 sekund na rozpoznanie i zapisanie na karcie wyników jak największej ilości obrazków (oczywiście nie więcej niż 6 – ponieważ w każdej kopercie znajduję się 6 kart z obrazkami). Patrz obrazek poniżej.

 

Kolejka kończy się wraz z przesypaniem się piasku w klepsydrze – czyli po 30 sekundach. Następnie każdy z graczy przekazuje swoją kopertę z kartami graczowi siedzącemu po swojej lewej stronie. Osoba odpowiedzialna za czas znów uruchamia klepsydrę i każdy z graczy zapisuje na karcie wyników wszystkie ilustrację, które uda mu się rozpoznać. Runda kończy się gdy każdy z graczy będzie miał szansę odgadnąć obrazki znajdujące się w każdej z kopert z kartami, które biorą udział w grze. W przypadku gry z dwójką graczy dotyczy to również kopert z kartami znajdującymi się w centralnej części stołu.

 

  •  
  • Gracze na zmianę odkrywają obrazki umieszczone na kartach z każdej koperty tak aby podliczyć punktację. Rozpoczynając od koperty z numerem 1, numer koperty jest wyczytywany na głos, 6 kart jest wyjmowane z koperty i następuje identyfikacja obrazków.
  • Każdy z graczy porównuje udzielone przez siebie odpowiedzi i podsumowuje punkty.
  • Za każdy poprawnie rozpoznany obrazek, gracz otrzymuje 1 punkt. Gracz, którego kartę wyników widzimy w przykładzie 1, z koperty nr 1 otrzymał 5 punktów.
  • Obrazki które nie zostały rozpoznane lub zostały rozpoznane nie poprawnie nie są punktowane – gracze otrzymuje 0 punków.
  • W przypadku gdy rozbieżność w interpretacji obrazka jest niewielka – pozostali gracze zadecydują czy gracz, który udzielił takiej „nie dokładnej” odpowiedzi otrzyma punkt czy też nie. Na przykład: gdy gracz napisał „drzewo” opisując „palmę” albo „piłka” opisując „piłkę do koszykówki” gracze powinni znaleźć konsensus i wspólnie zadecydować o w jaki sposób odpowiedź powinna zostać oceniona. Oficjalne nazwy przypisane do każdego obrazka są podane w tej instrukcji i mogą być przywołane celem ostatecznego rozstrzygnięcia sporu.
  • Proces podliczania punktacji jest kontynuowany do momentu kiedy wszystkie karty ze wszystkich kopert zostaną zidentyfikowane, a punktacja dokładnie ustalona.
  • Powyższy opis dotyczy jednej rundy gry.

 

  •  

Zwycięża gracz z największą ilością punktów uzyskanych po dwóch rundach.

 

  1. Homar
  2. Kangur
  3. Guzik
  4. Krzesło
  5. Ananas
  6. Arbuz
  7. Wieszak na ubranie
  8. Spinacz
  9. Grzebień
  10. Jeleń
  11. Wiatrak
  12. Latarka
  13. Czterolistna koniczyna
  14. Serce
  15. Klucz
  16. Żarówka
  17. Skrzynka na listy
  18. Karton mleka
  19. Lampion z dyni
  20. Waga
  21. Piłka do nogi
  22. Truskawka
  23. Szczoteczka do zębów
  24. Parasol
  25. Trzepaczka
  26. Okno
  27. Łopata
  28. Łopatka (szpatułka)
  29. Słońce
  30. Czajniczek na herbatę
  31. Pinezka
  32. Grabie
  33. Kogut
  34. Agrafka
  35. Wiosło
  36. Pędzel
  37. Ołówek
  38. Świnka skarbonka
  39. Mikroskop
  40. Figura szachowa (pionek) 
  41. Igła z nitką
  42. Dzwon
  43. Saksofon
  44. Wieża Eiffel’a
  45. Skrzypce
  46. Strzałka
  47. Telefon
  48. Piłka do rugby
  49. Młotek
  50. Żołądź
  51. Jabłko
  52. Pierścionek
  53. Delfin
  54. Piórko
  55. Płot
  56. Widelec
  57. Butelka dla dziecka
  58. Lampka
  59. Kość
  60. Liść klonowy
  61. Spinacz biurowy
  62. Świeczka (świecznik)
  63. Nożyczki
  64. Choinka
  65. Kotwica
  66. Samolot
  67. Piła
  68. Klucz francuski
  69. Motyl
  70. Koń na biegunach
  71. Wielbłąd
  72. Bączek
  73. Piłka do kosza
  74. Kręgiel
  75. Błyskawica
  76. Płatek śniegu
  77. Podkowa
  78. Kłódka
  79. Palma
  80. But kowbojski

 

W skład gry wchodzą:

  • 80 przezroczystych kart z rysunkami
  • 30 sekundowa klepsydr              
  • Instrukcja
  • 4 koperty na karty z rysunkami
  • Tabela wyników
Komentarze
Ten produkt nie posiada jeszcze komentarzy

Kontakt ze sklepem
[%contact_box%]